Мектеп логопеді Ыбрайымжан Мөлдір Мұхитқызы » Әулие ағаш мектебі
Жетісу облысы білім басқармасының
Панфилов ауданы бойынша білім бөлімінің
"Әулие ағаш мектебі"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(72774) 43-50-93
Есепші бөлімі:
+7(72774) 23-11-37
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » Мектеп логопеді Ыбрайымжан Мөлдір Мұхитқызы
30
июнь
2023

Мектеп логопеді Ыбрайымжан Мөлдір Мұхитқызы

2022-2023 оқу жылының логопед маманының бір жылдық жүргізілген жұмысы туралы есебі

Мақсаты: Ауызша және жазбаша сөйлеу тілінде әртүрлі бұзылыстары бар  мектеп оқушыларына логопедиялық көмек көрсету. Дыбыстарды дұрыс айтуға үйрету, оқушылардың дыбыстық талдау мен жинақтау қабілетін дамыту. Байланыстырып сөйлеуін дамыту.


Міндеттері:Сөйлеу тілін дағдыландырып, ойлау мен сөйлеу мәдениетін негізге алу. Логикалық ойлауы мен сөйлеудің дәл және түсінікті түрде айтылуына себепкер болу. Сөйлеу дағдысын қалыптастыра отырып, оның грамматикалық тұрғыда дұрыс қалыптасуын қадағалау. Тілінің даму кезеңін бақылауға ала отырып, назардан тыс қалдырмау. Мұғалімдер мен ата-аналар арасында тығыз байланыста болу.


 Логопедиялық   кобинетті  жабдықтау. Кобинетке   шкаф, логопедиялық  айна, стол, стент, тақта, сабақ өтуге керекті дидактикалық материалдармен, ойыншықтармен жабдықталды.

2022-2023 оқу жылының жылдық жоспары құрылып, жоспар бойынша жұмыстар атқарылды. Логопедтің жұмыс циклограммасы құрылып, сабақ кестесі құрылып, логопедиялық сабақтар өтілді. 

Балалармен түзете – дамыту жұмыстарын жүргізу

2022-2023 оқу жылының басында сынып жетекші мен ата –ана тарапынан ұсынылған оқушыларды және толыққанды мектеп оқушыларын 10-15 күн аралығында логопедиялық тұрғыдан сөйлеу тілінің ерекшеліктеріне байланысты тексеру жұмыстары жүргізіліп, толыққанды жұмыстардың материалдары жинақталып, 19 қыркүйек Педагогикалық психологиялық қолдау кеңесінің отырысы өтті. Кеңес отырысында логопедиялық сабаққа қатыстырылуға ұсынылған оқушылар жан – жақты зерделеніп, 1 сынып оқушыларынан 10 оқушы логопедиялық түзету сабағына ұсынылып, жалпы 25 оқушы логопедтің түзету – дамыту жұмысын жүргізілу бекітілді.

Р/С

Оқушының  аты- жөні

Сыныбы

Диагнозы

1

Қабден Айзере

Ротацизм

2

Найзабек Ерасыл

Сигматизм

3

Ануар Руслан

Сигматизм

4

Нұрәділ Айару

Ротацизм

5

Оразғали Амина

Ротацизм

6

Қалибек Еркебұлан

Ротацизм

7

Сүлеймен Ерасыл

Сигматизм

8

Ерболат Ақберен

Сигматизм

9

Исалімбай Аяжан

Ротацизм

10

Сейтқали Айсұлтан

Ротацизм

11

Сембай Сырым

Каппацизм

12

Кенжетай Шалқар

ОНР II деңгей

13

Бақберген Нұрислам

Ротацизм

14

Құрманжан  Мейірім

Сигматизм

15

Мұрат Бейбарыс

Ротацизм

16

Дуанбек Ералы

Ротацизм

17

Исалімбай Қарақат

Ротацизм

18

Нұрәділ Еркежан

Ротацизм

19

Жашай Ерасыл

Ротацизм

20

Құлахметов Серік

Ротацизм

21

Кенжетай Талғар

4б үйден оқу

ОНР III деңгей

22

Нұрғазиев Нұрислам

Дислалия

23

Көшербай Ерасыл

Ротацизм

24

Жұматай Санжар

ОНР III деңгей

25

Әбілқапар Жақсылық

Ротацизм



Диагностика қорытындысы бойынша 1-5 сыныптар арасында дислалия, фонетико – фонематикалық бұзылулары бар оқушылар анықталды. Барлық түзете – дамыту сабақтары, дыбыстарды қою және машықтандыру, фонематикалық естуді дамыту, сөйлеу тілінің лексика – грамматикалық құрылымын және т.б. қалыптастыру бойынша балалармен жеке жұмыс, логопед – мұғалімнің жұмыс жоспарына сәйкес жеке дамыту бағдарламалары бойынша өтілді. Түзете – дамыту сабағы әр оқушымен аптасына 2 рет топтық және жекелей түрде жүргізілді. 

Логопедтік жұмыстың ұйымдастырылуы: негізі түрі топтық және жеке сабақтар болып табылады. Топтық сабақтарға сөйлеу бұзылыстары ұқсас және жастары шамалас балалар таңдап алынады. Әр топ оқушылармен аптасына 2 рет жүргізіледі. Топтық сабақтар ұзақтығы 40-45 минут, жекелей сабақтар 25-30 минут уақыт аралығында өткізіледі. 

Сөйлеу  тілі бұзылған  балаларды есептен  шығару, оларға сөйлеу  дамуындағы кемістіктерді жойылуына  қарай   оқу  жылының кез – келген  мүзеге   асырылады. Ата –аналардың (заңды   өкілдерінің) келісімімен балалардың психофизикалық  жағдайын   нақтылау қажет болғанда, логопед оларды маман дәрігерлерге, яғни ПМПК- дан кеңес алуға жіберілген болатын. Олар: Нұрғазиев Нұрислам,Көшербай Ерасыл. Есімі аталған оқушыларға ПМПК ешқандай қорытынды бермеді. Мектебіміздегі ППҚК және логопед  ретінде толыққанды зерделеніп, Нұрғазиев Нұрисламға - дислалия,Көшербай Ерасылға – ротацизм деген қорытынды  шығарылып, осы  диагноз   негізінде түзете –дамыту жұмыстары атқарылды. Сөйлеу  тілі   бұзылған балалардың сөйлеуц тілінің бұзылуын  анықтап, түзете –дамыту  жұмыстарын   жүргізу. 

Ата –анамен жұмыстар жүргізілді. Соның ішінде «Тілінде мүкісі бар оқушылардың ата –аналарымен әңгіме жүргізу», «Ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушылардың ата –аналарына сауалнама жүргізу», «Бірінші сынып оқушыларының мектепке бейімделуінің психологиялық шарттары», «Бастауыш сынып оқушыларының дұрыс оқуға машықтандырудың тиімді әдіс - тәсілдері» тақырыптарында сауалнамалар алынып, кеңес берілді. 

   Мұғалімдермен жоспар бойынша жұмыстар жүргізілді. Инклюзивті білім беру бойынша мұғалімдерді ақпараттандыру, оқу үдерісін ұйымдастыру ерекшеліктерімен түсіндіру жұмыстары жасалынды. 

                 Бастауыш  сынып   ата –аналарымен жиналыс өткізіп, анкета   жүргізу.Елисееваның  Сынып  жетекшілермен   жиналыс өткіздім, яғни,   сыныптарында  тіл мүкістігі  бар   балаларды  анықталды.ОПМПК  қорытындысы   бойынша логопед  балаларды іріктеп  алу  және   тексеру. Жаңадан  оқуға  келген   балаларды  тексердім. Балаларды  НОВД-ға  тіркеу, яғни, логопедиялық сабаққа  қатысатын   балаларды  тіркеу.Оқушылардың  сөздік   карталарды  толтырдым.Тіл кемістігіне  байланысты  оқушыларды   топтық  және  жекелей   әдіспен  оқытуға  бөлдім. Ауданға  тіл кемістігі   балалар  туралы есеп  бердім.Логепедиялық есепте  тұратын   балалардың  мәліметі  туралы ақпарат беру.Номенклатура  дайындау   және логопед  бұрышты  толықтыру. Сөздік  карталарды   толтыру. Нормативтік   құжаттарды  толықтыру. Логопедиялық  сабаққа қатысатын балалар туралы есеп беру жұмыстары жүргізілді. 

 


2022-2023 оқу жылында логопедтің оқушылармен жұмысына


                     Тыныс алу жаттығулары



  Ұсақ қол моторикасымен жұмыс


Құм терапиясы



Өз білімімді арттыру мақсатында 07.11-18.11.2022 жыл аралығында Жаркент қаласының «Еңбекші мектебінде» өткен «Дифференциалды, зондты логопедиялық массаж» курсын  оқыдым.


Мектебімізде «Жас маман жаңа идея» апталығында өткен ашық сабақ. Тақырыбы «Логопедия сабағында қолданылатын дамыту жұмыстары»



2022-2023 оқу жылының бірінші жартысында логопедия тізімінен он оқушы есептен шықты.      

Р/С

Оқушының  аты- жөні

Сыныбы

Диагнозы

1

Ануар Руслан

Сигматизм

2

Оразғали Амина

Ротацизм

3

Қалибек Еркебұлан

Ротацизм

4

Сүлеймен Ерасыл

Ротацизм

5

Дуанбек Ералы

Ротацизм

6

Исәлімбай Қарақат

Ротацизм

7

Құлахметов Серік

Ротацизм

8

Көшербай Ерасыл

Ротацизт

9

Ерболат Ақберен

Ротацизм

10

Сембай Сырым

Ротацизм




 Екінші жарты жылдықта , яғни қаңтар, ақпан айларында   МАД тобының оқушыларын логопедиялық (қосымша) есепке алдым.

 Жалпы оқушылар саны  - 7 .


Р/С

Оқушының  аты- жөні

Сыныбы

Диагнозы

1

 Ербосын Аслан

МАД    0а

Ротацизм

2

Тоқтағұл Айгерім

МАД    0а

Ротацизм

3

Әділғазы Айсұлтан

МАД    0а

Ротацизм

4

Смағұл Саяхат

МАД    0а

Ротацизм

5

Есіркесін Жансүйер

МАД    0а

Ротацизм

6

Құмар Сұлтан

МАД    0б

Сигматизм

7

Берікбай Айару

МАД    0б

Сигматизм