Мектеп психологтары » Әулие ағаш мектебі
Жетісу облысы білім басқармасының
Панфилов ауданы бойынша білім бөлімінің
"Әулие ағаш мектебі"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(72774) 43-50-93
Есепші бөлімі:
+7(72774) 23-11-37
Нашар көрушілер
нұсқасы
05
апрель
2022

Мектеп психологтары

                               «Әулиеағаш орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі

Мектеп психологының 2021-2022оқу жылында Іжарты жылдық  бойынша атқарылған жұмыстар есебі

Мектептегі психологиялық қызметтің негізгі бағыттары:

1.Психологиялық диагностика

2. Психологиялық түзету-дамыту

3. психологиялық алдын алу

4. Психологиялық кеңес беру

5.Әлеуметтік диспечерлік


Диагностикалық бағыт  бойынша: Мектепалды тобымен оқушының мектепке дайындығын бағдарлау мақсатында : К.Йерасектің оқушының мектепке дайындығын бағдарлау тестінің ауызша сұрақтары жүргізілді. 

Тестке мектепалды тобымен «А» тобынан 23бала,  «Б» тобынан  24 бала және сынып жетекшілері қатысты. Тест әр оқушымен жекелей сұрақ –жауап ретінде жүргізілді.  Тестің нәтижесінде мектепалды тобы «А» бойынша  жоғары Ітоп-5оқушы ,  орт жоғары ІІтоп-12 оқушы,  орта ІІІ топ-3оқушы, төмен ІҮ,Үтоп-2оқушы (Жабықбай Алихан, Дүйсенбай Досжан)деңгей көрсетті. мектепалды тобы «Б» бойынша жоғары Ітоп-5оқушы,  орт жоғары ІІтоп-15оқушы , орта ІІІ топ-3оқушы,    төмен ІҮ топ-1(Бейсенбай Әмір)оқушы деңгейлерді көрсетті. І,ІІ,ІІІтоптағы оқушылар мектепке дайын деп есептелінеді. Диагностика нәтижесінен кейін оқушылармен «Моншақ» әдістемесі (мақсаты:кеңістікті бағдарлау , түс ажыратуын дамыту) және кинезологиялық жаттығулар (мидың оң жақ және сол жақ  жарты шарлардың жұмысын жақсарту) жүргізілді. 

1-сынып оқушыларының мектепке дайындығын анықтау мақсатында  мектепке дайындықты анықтау әдістемесі Керн-Йерасек тесті алынды. Тест үш графикалық   және бір ауызша тапсырмадан тұрады. Бірінші тапсырма –ер адамның сыртқы пішінін салу; Екінші- әріптердің  жазба түрін көшіріп жазу; Үшіншісі-нүктелер тобын көшіріп жазу.Тестке 1асыныптан 21оқушы, 1бсыныптан 22оқушы қатысты. 

Нәтижесінде 1асынып бойынша орт. жоғары деңгей -8оқушы, орта-12оқушы, төмен-1оқушы (Бақыт Нұрислам)көрсетті.

 1бсынып бойынша орт.жоғары -10оқушы, орта 10оқушы, төмен -2 оқушы (Ахмет Аян, Сатыбалды Айсұлтан)көрсетті. 

5-сынып оқушыларының мектепке бейімделуін анықтау мақсатында Лусканов сауалнамасы жүргізіліп, нәтижелері анықталды.Сауалнамаға  екі сыныптан 41оқушы қатысты. Нәтижесінде оқушылар сабаққа жақсы көңіл-күймен келетіндіктерін айтқан.жоғары -19оқушы, ортадан жоғары-15оқушы, орта-6оқушы дәреже көрсетті. Төмен дәреже көрсеткен оқушы анықталмады.

Бейімделуге байланысты  мұғалім мен оқушы қарым қатынас деңгейі, пәнге қызығушылығы және мұғалім беделін анықтау мақсатында сауалнама жүргізілді. Оқушының сыныптағы орнын және өзін-өзі бағалауын анықтау мақсатында «Менің сыныбым» және «Баспалдақ» әдістері  жүргізілді. Нәтижесінде өзін-өзі бағалауы жоғары 36оқушы, орта 5 оқушы анықталды.

    10-сынып оқушыларының  кәсіби бағыттылығын нақтылау мақсатында «Бейім» тесті алынып, кәсіби  бағыттылығы нақтыланды. 

   2-4-сынып оқушыларының психологиялық күйін анықтау  мақсатына  « Жануарлар мектебі» әдісі жүргізілді. Нәтижесі бойынша 2б сыныбында оқушылардың оқу іс-әрекеті бейнеленбеген оқушылармен түзету жұмыстары қарым-қатынас дағдыларын дамытуға арналған жаттығулар  жүргізілді. Білімінде олқылығы бар оқушымен жұмыс бойынша 5-6сынып оқушыларынан «Білімдегі олқылықтардың себептерін анықтау» сауалнамасы алынды. Сауалнама қорытындысы бойынша 5-сынып оқушыларының  негізгі математика және ағылшын пәнінен, 6-сынып оқушыларынынң  д.тарих және математикадан қиналатындықтары анықталды.

6-8сынып оқушыларынан суицидтің алдын алумақсатында  үрей, депрессия, мазасыздық күйін анықтау мақсатында сауалнамалар алынып, сынып жетекшімен сараланды.Нәтижесінде оқушылардың бойынан үрей, депрессия, мазасыздықтың жоғары деңгейі  анықталмады, қалыпты жағдайда .

   ҰБТ тапсыратын оқушылардың темперамент типін анықтау мақсатында тест алынып, темпераменттері анықталды. Темпераментін анықтау зерттеу жұмысының қорытындысы бойынша анықталғаны: флегматик-4, сангвиник-6

11-сынып оқушыларының мінез-құлық акцентуациясын анықтау мақсатында Леонгард сауалнамасы алынып, нәтижесінде мінез-құлық акцентуациясы типтері анықталды. Гипертимді-Нұрболат Сая, Тұйықталған- Шәріпхан Қ, Микеев А, Әбдіхалық Б, экзальттанған-Баймолда Ж, Байзақ А,и Демонстративті- Жомарт А, Нығмет Б, педантты-Турдиева Ш. Лабильділікті, зейінінің ауысу қабілетін, бір міндетті шешуден екіншісін шешуге қате жібермей жылдам ауысу іскерлігін зерттеу мақсатында «Парасаттылық» тесті жүргізіліп, нәтижесінде жоғары 1оұушы Нұрболат С,Тұрдиева Ш, Шәріпхан Қ көрсетті

    Зорлық-зомбылықтың алдын алу бойынша 7-11сынып оқушылары арасында «Құпия сауалнама» жүргізілді. Нәтижесінде мектепте әлімжеттік көрсету, зорлық көру фактілері анықталмады.Ақпараттық сауаттылық кибермәдениет  және кибергигиена бойынша 6-9сыныптар арасында сауалнама жүргізіліп,оқушылардың ақпараттық сауаттылық білімдерінің деңгейлері анықталды.Құқық бұзушылықтың алдын алу  мақсатында «Сен құқыңды білесің бе?»тақырыбында 7-8сынып оқушылары арасында сауалнама жүргізіліп,әр оқушы  сараланып, талданды.4-сынып оқушыларынан Біліктілік деңгейін анықтау мақсатында Замбецевичтің 4субтестен тұратын тесті алынды. Нәтижесінде 4а сынып біліктілік бойынша 65 пайызды, 4 б сынып 57,7 пайызды көрсетті.

     6-9сыныптарда стреске бейімділік(Э.Ховард әдісі) деңгейін  және үрей деңгейін(Тейлор шкаласы) анықтау мақсатында сауалнамалар жүргізіліп, нәтижесі бойынша  стреске бейімділік деңгейі  және үрей деңгейінің жоғары шкаласы анықталмады.

 10-сынып оқушыларының  кәсіби бағыттылығын нақтылау мақсатында «Бейім» тесті алынып, кәсіби  бағыттылығы нақтыланды. 

   2-4-сынып оқушыларының психологиялық күйін анықтау  мақсатына   «Жануарлар мектебі» әдісі жүргізілді.

   8-сынып оқушыларынан суицидалды әрекетке бейім оқушыларды анықтау мақсатында  СБА Королева  сауалнамасы жүргізіліп, нәтижесінде невротизация шкаласы жоғары бір оқушы анықталып, оқушымен жекелей және топпен түзету жұмыстары жүргізіліп, сынып жетекшімен сараланды.

   Зорлық-зомбылықтың алдын алу бойынша 7-11сынып оқушылары арасында «Құпия сауалнама» жүргізілді. Нәтижесінде мектепте әлімжеттік көрсету, зорлық көру фактілері анықталмады.Ақпараттық сауаттылық кибермәдениет   және кибергигиена бойынша 6-9сыныптар арасында сауалнама жүргізіліп,оқушылардың ақпараттық сауаттылық білімдерінің деңгейлері анықталды.

   4-сыныптардың орта буынға өтуіне дайындығы бойынша оқу себептілігін анықтаумақсатында «Талаптану, ниеттену сатысы» әдістемесі алынды.нәтижесі бойынша танымдық-13оқушы, әлеуметтік-18оқушы, танымдық- әлеуметтік 10оқушы анықталды. Дарынды оқушылармен жұмыс бойынша 7-11сынып оқушыларынан «ШТУР» тесті және танымдық процестерін дамыту бойынша   қызыл-қара Шульте кестесі жүргізілді.Оқушылардың өзара қарым-қатынасын анықтау диагностикасы бойынша 4-7сынып социометрия әдісі жүргізіліп, лидер және оқшауланған оқушылар анықталды.

Түзету-дамыту бағыты бойынша: 1- сынып қушыларының диагностикалық жұмыстарыдың нәтижесі  жетекшілерімен әр оқушы жекелей талданып, сараланды және жалпы сыныппен және төмен көрсеткен оқушылармен жекелей  түзету-дамыту жұмыстары жүргізілді. .1-сыныптармен «Көңіл-күйімізді суреттейміз» психологиялық жаттығу жүргізілді. Оқушылар өз көңіл-күйлерін жылдың төрт мезгіліне байланыстырып сипаттап берді және белсене қатысты.1-сыныптың ата-аналар жиналысында  ата-аналарға оқушылардың диагностикалық және түзету дамыту жұмыстары таныстырылды. «Моншақ» әдістемесі (мақсаты:кеңістікті бағдарлау , түс ажыратуын дамыту) және кинезологиялық жаттығулар (мидың оң жақ және сол жақ  жарты шарлардың жұмысын жақсарту) жүргізілді. 

5-сынып оқушыларының  бейімделуге байланысты  диагностикалық жұмыстар нәтижесінде түзету-жұмыстары «Мен 5-ші сыныпта оқимын», «сантики фантики лимпо-по», «Атомдар, молекулалар» жаттығулары жүргізілді.

  2-4-сынып оқушыларының психологиялық күйін анықтау  мақсатына  « Жануарлар мектебі» әдісі жүргізілді. Нәтижесі бойынша 2б сыныбында оқушылардың оқу іс-әрекеті бейнеленбеген оқушылармен түзету жұмыстары қарым-қатынас дағдыларын дамытуға арналған жаттығулар  жүргізілді.

    1-сынып оқушыларының мектепке бейімделудегі қиыншылықтардың алдын алу бойынша кинезиологиялық миға арналған жаттығулар  және кеңістікті бағдарлау, зейінді дамыту жаттығулары жүргізілді.Адаптация және сабақтастық кезіндегі кездесетін қиыншылықтардың алдын алу бойынша 5-сынып оқушыларымен «Қырықаяқ», «Үйсіз қоян», «Тасбақа», «Бұзылған телефон» жаттығулары жүргізілді.

  4-7сынып социометрия әдісі жүргізіліп, лидер және оқшауланған оқушылар анықталды.Оқшауланған оқушылармен топпен жұмыстар «Бүгінгі күннің оқушысы», «Ыстық орындық», «Ақтерек, көктерек» жаттығулары жүргізілді.

Профилактика  алдын алу бойынша:    Қыркүйек айында суицидтің алдын алу мақсатында 5-11сынып  оқушыларына  өмірдің қиын жағдайына тап болған жағдайда қиындықтан шығу жолдарына көмек болатын   «Егерде сен қандай да бір қиын жағдайға душар болсаң..» тақырыбында    жадынамалар таратылды және кеңестер берілді.  Ата –аналарға зорлық-зомбылықты болдырмау және суицидтің алдын алудағы ата-ананың педагогикалық мәдениетін қалыптастыру мақсатында  жадынамамен таныстырып ақпарат берілді. «Буллинг және кибербуллинг деген не?» тақырыбында 7-11сынып оқушыларына, ата-аналарға және сынып жетекшілерге ақпарат беріліп

, түсіндіру жұмыстары жүргізілді.

5-11сынып оқушылары арасында оқушылардың өмірге  құштарлығын, өмір сүйгіштігін және өмірге бейімділігін  анықтаумақсатында «Мен өмірді сүйемін»  тақырыбында эсселер жазылды. Эсселер жаздыру арқылы оқушылардың өмірге деген құштарлықтарының, қызығушылықтырының  жоғары екені, өмірді қадірлей, бағалай білетіндіктері өмірді   берілген сый , сол сыйды мәнді өткізу керек екендері туралы өз ойларын жеткізген. Барлық оқушыладың өмірге көзқарастарының позитивті екені анықталды.

 Кәсіби бағдар беру бойынша 9-сынып оқушыларымен ағарту жұмыстары «Мамандықтар   әлеміндегі бір күн» тақырыбында   пікір алмасу  сабағы жүргізілді. Оқушыларға мамандықтың сан түрі бар екені және оны дұрыс таңдау керектігі туралы ақпарат берілді.ҰБТға байланысты 11-сынып ата-аналарымен «Бала тәрбиесіндегі ата-ана» таұырыбында тренинг сабақ жүргізіліп кері байланыс жасалды.9-11сыныптармен ЖҚТБ,АҚТҚ ның алдын алу бойынша медбикемен біріккен  конференция өтті.Слайд бойынша оқушыларға ЖҚТБ,АҚТҚ ның зияндылығы туралы ақпараттар берді.

 кеңес беру бойынша:  Үйден оқитын оқушы Кенжетай Талғардың жай-күйін анықтау мақсатында пән мұғалімі Ж. Көпбаевамен  үйіне барып, баламен ата-анамен жекелей әңгімелесіп кеңестер берілді. Қазан айында жаңадан келген үйден оқитын оқушы Ерғабыл Аңсармен және ата-анасымен танысып, әңгіме жүргізіліп, кеңестер берілді.

 Жалпы мектептік ата-аналар жиналысында бала тәрбиесіне байланысты «Бала тәрбиесіндегі ата-ананың ролі» тақырыбында слайдтар көрсетіліп, кеңестер берілді.8-11сынып қыздар арасында «Бой түзеу, әуелі ой түзеу» тақырыбында ауылдық аналар ұйымының төрайымы, ауылдық акушердің қатысуымен сыр сұхбат өтілді.Сыр сұхбатта «Қызым ізгі арманым...» тақырыбында қыздармен ашық әңгіме жүргізіліп, кеңестер берілді.

Кеңес беру журналы бойынша 47 адам тіркеу кітабына тіркеліп, тиісті кеңестер берілді.

Тіркеу кітабы бойынша 47адам тіркелді, 9-ата-ана, 24 оқушы,14-мұғалім, топтық жұмыстарды тіркеу кітабы бойынша 34топтық жұмыстар тіркелді. «Сенім жәшігі» бойыншаоқушыдан   1хат түсті. Хат бойынша жеке жұмыстар жүргізіліп, кеңестер берілді. Қазіргі уақытта оқушы қалыпты жағдайда.

  Қыркүйек айында суицидтің алдын алу мақсатында 5-11сынып  оқушыларына  өмірдің қиын жағдайына тап болған жағдайда қиындықтан шығу жолдарына көмек болатын  «Егерде сен қандай да бір қиын жағдайға душар болсаң..» тақырыбында    жадынамалар таратылды және кеңестер берілді.  Ата –аналарға зорлық-зомбылықты болдырмау және суицидтің алдын алудағы ата-ананың педагогикалық мәдениетін қалыптастыру мақсатында  жадынамамен таныстырып ақпарат берілді. «Буллинг және кибербуллинг деген не?» тақырыбында 7-11сынып оқушыларына, ата-аналарға және сынып жетекшілерге ақпарат беріліп, түсіндіру жұмыстары жүргізілді.

 Мектепалды тобымен оқушының мектепке дайындығын бағдарлау мақсатында : К.Йерасектің оқушының мектепке дайындығын бағдарлау тестінің ауызша сұрақтары жүргізілді. 

Тестке мектепалды тобымен «А» тобынан 23бала,  «Б» тобынан  24 бала және сынып жетекшілері қатысты. Тест әр оқушымен жекелей сұрақ –жауап ретінде жүргізілді.  Тестің нәтижесінде мектепалды тобы «А» бойынша  жоғары Ітоп-5оқушы ,  орт жоғары ІІтоп-12 оқушы,  орта ІІІ топ-3оқушы, төмен ІҮ,Үтоп-2оқушы (Жабықбай Алихан, Дүйсенбай Досжан)деңгей көрсетті. мектепалды тобы «Б» бойынша жоғары Ітоп-5оқушы,  орт жоғары ІІтоп-15оқушы , орта ІІІ топ-3оқушы,    төмен ІҮ топ-1(Бейсенбай Әмір)оқушы деңгейлерді көрсетті. І,ІІ,ІІІтоптағы оқушылар мектепке дайын деп есептелінеді. Диагностика нәтижесінен кейін оқушылармен «Моншақ» әдістемесі (мақсаты:кеңістікті бағдарлау , түс ажыратуын дамыту) және кинезологиялық жаттығулар (мидың оң жақ және сол жақ  жарты шарлардың жұмысын жақсарту) жүргізілді. 

1-сынып оқушыларының мектепке дайындығын анықтау мақсатында  мектепке дайындықты анықтау әдістемесі Керн-Йерасек тесті алынды. Тест үш графикалық   және бір ауызша тапсырмадан тұрады. Бірінші тапсырма –ер адамның сыртқы пішінін салу; Екінші- әріптердің  жазба түрін көшіріп жазу; Үшіншісі-нүктелер тобын көшіріп жазу.Тестке 1асыныптан 21оқушы, 1бсыныптан 22оқушы қатысты. 

Нәтижесінде 1асынып бойынша орт. жоғары деңгей -8оқушы, орта-12оқушы, төмен-1оқушы (Бақыт Нұрислам)көрсетті.

 1бсынып бойынша орт.жоғары -10оқушы, орта 10оқушы, төмен -2 оқушы (Ахмет Аян, Сатыбалды Айсұлтан)көрсетті. 

Диагностикадан кейін  сынып жетекшілерімен әр оқушы жекелей талданып, сараланды және жалпы сыныппен және төмен көрсеткен оқушылармен жекелей  түзету-дамыту жұмыстары жүргізілді. .1-сыныптармен «Көңіл-күйімізді суреттейміз» психологиялық жаттығу жүргізілді. Оқушылар өз көңіл-күйлерін жылдың төрт мезгіліне байланыстырып сипаттап берді және белсене қатысты.1-сыныптың ата-аналар жиналысында  ата-аналарға оқушылардың диагностикалық және түзету дамыту жұмыстары таныстырылды.

  Үйден оқитын оқушы Кенжетай Талғардың жай-күйін анықтау мақсатында пән мұғалімі Ж. Көпбаевамен  үйіне барып, баламен ата-анамен жекелей әңгімелесіп кеңестер берілді. Қазан айында жаңадан келген үйден оқитын оқушы Ерғабыл Аңсармен және ата-анасымен танысып, әңгіме жүргізіліп, кеңестер берілді.

5-сынып оқушыларының мектепке бейімделуін анықтау мақсатында Лусканов сауалнамасы жүргізіліп, нәтижелері анықталды.Сауалнамаға  екі сыныптан 41оқушы қатысты. Нәтижесінде оқушылар сабаққа жақсы көңіл-күймен келетіндіктерін айтқан.жоғары -19оқушы, ортадан жоғары-15оқушы, орта-6оқушы дәреже көрсетті. Төмен дәреже көрсеткен оқушы анықталмады.

Бейімделуге байланысты  мұғалім мен оқушы қарым қатынас деңгейі, пәнге қызығушылығы және мұғалім беделін анықтау мақсатында сауалнама жүргізілді. Оқушының сыныптағы орнын және өзін-өзі бағалауын анықтау мақсатында «Менің сыныбым» және «Баспалдақ» әдістері  жүргізілді. Нәтижесінде өзін-өзі бағалауы жоғары 36оқушы, орта 5 оқушы анықталды.

10-сынып оқушыларының  кәсіби бағыттылығын нақтылау мақсатында «Бейім» тесті алынып, кәсіби  бағыттылығы нақтыланды. 

2-4-сынып оқушыларының психологиялық күйін анықтау   мақсатына  « Жануарлар мектебі» әдісі жүргізілді. Нәтижесі бойынша 2б сыныбында оқушылардың оқу іс-әрекеті бейнеленбеген оқушылармен түзету жұмыстары қарым-қатынас дағдыларын дамытуға арналған жаттығулар  жүргізілді. Білімінде олқылығы бар оқушымен жұмыс бойынша 5-6сынып оқушыларынан «Білімдегі олқылықтардың себептерін анықтау» сауалнамасы алынды. Сауалнама қорытындысы бойынша 5-сынып оқушыларының  негізгі математика және ағылшын пәнінен, 6-сынып оқушыларынынң  д.тарих және математикадан қиналатындықтары анықталды.

6-8сынып оқушыларынан суицидтің алдын алумақсатында  үрей, депрессия, мазасыздық күйін анықтау мақсатында сауалнамалар алынып, сынып жетекшімен сараланды.Нәтижесінде оқушылардың бойынан үрей, депрессия, мазасыздықтың жоғары деңгейі   анықталмады, қалыпты жағдайда .

  ҰБТ тапсыратын оқушылардың темперамент типін анықтау мақсатында тест алынып, темпераменттері анықталды. Темпераментін анықтау зерттеу жұмысының қорытындысы бойынша анықталғаны: флегматик-4, сангвиник-6

11-сынып оқушыларының мінез-құлық акцентуациясын анықтау мақсатында Леонгард сауалнамасы алынып, нәтижесінде мінез-құлық акцентуациясы типтері анықталды. Гипертимді-Нұрболат Сая, Тұйықталған- Шәріпхан Қ, Микеев А, Әбдіхалық Б, экзальттанған-Баймолда Ж, Байзақ А,и Демонстративті- Жомарт А, Нығмет Б, педантты-Турдиева Ш. Лабильділікті, зейінінің ауысу қабілетін, бір міндетті шешуден екіншісін шешуге қате жібермей жылдам ауысу іскерлігін зерттеу мақсатында «Парасаттылық» тесті жүргізіліп, нәтижесінде жоғары 1оұушы Нұрболат С,Тұрдиева Ш, Шәріпхан Қ көрсетті. 9-11сынып оқушыларына 

ҰБТға және МАБ қа байланысты   «Күйзеліспен қалай күресу керек?» психологиялық жаттығуы   жүргізілді. 

8-сынып оқушыларынан суицидалды әрекетке бейім оқушыларды анықтау мақсатында  СБА Королева  сауалнамасы жүргізіліп, нәтижесінде невротизация шкаласы жоғары бір оқушы анықталып, оқушымен жекелей және топпен түзету жұмыстары жүргізіліп, сынып жетекшімен сараланды.Түзету жұмыстардың нәтижесінде оқушы қалыпты жағдайда.Жалпы мектептік ата-аналар жиналысында бала тәрбиесіне байланысты «Бала тәрбиесіндегі ата-ананың ролі» тақырыбында слайдтар көрсетіліп, кеңестер берілді.8-11сынып қыздар арасында «Бой түзеу, әуелі ой түзеу» тақырыбында ауылдық аналар ұйымының төрайымы, ауылдық акушердің қатысуымен сыр сұхбат өтілді.Сыр сұхбатта «Қызым ізгі арманым...» тақырыбында қыздармен ашық әңгіме жүргізіліп, кеңестер берілді.Зорлық-зомбылықтың алдын алу бойынша 7-11сынып оқушылары арасында «Құпия сауалнама» жүргізілді. Нәтижесінде мектепте әлімжеттік көрсету, зорлық көру фактілері анықталмады.Ақпараттық сауаттылық кибермәдениет  және кибергигиена бойынша 6-9сыныптар арасында сауалнама жүргізіліп,оқушылардың ақпараттық сауаттылық білімдерінің деңгейлері анықталды.Құқық бұзушылықтың алдын алу  мақсатында «Сен құқыңды білесің бе?»тақырыбында 7-8сынып оқушылары арасында сауалнама жүргізіліп,әр оқушы  сараланып, талданды.4-сынып оқушыларынан Біліктілік деңгейін анықтау мақсатында Замбецевичтің 4субтестен тұратын тесті алынды. Нәтижесінде 4а сынып біліктілік бойынша 65 пайызды, 4 б сынып 57,7 пайызды көрсетті.

5-11сынып оқушылары арасында оқушылардың өмірге  құштарлығын, өмір сүйгіштігін және өмірге бейімділігін  анықтаумақсатында «Мен өмірді сүйемін»  тақырыбында эсселер жазылды. Эсселер жаздыру арқылы оқушылардың өмірге деген құштарлықтарының, қызығушылықтырының  жоғары екені, өмірді қадірлей, бағалай білетіндіктері өмірді  берілген сый , сол сыйды мәнді өткізу керек екендері туралы өз ойларын жеткізген. Барлық оқушыладың өмірге көзқарастарының позитивті екені анықталды.

6-9сыныптарда стреске бейімділік(Э.Ховард әдісі) деңгейін  және үрей деңгейін(Тейлор шкаласы) анықтау мақсатында сауалнамалар жүргізіліп, нәтижесі бойынша  стреске бейімділік деңгейі  және үрей деңгейінің жоғары шкаласы анықталмады. 1-сынып оқушыларының мектепке бейімделудегі қиыншылықтардың алдын алу бойынша кинезиологиялық миға арналған жаттығулар  және кеңістікті бағдарлау, зейінді дамыту жаттығулары жүргізілді.Адаптация және сабақтастық кезіндегі кездесетін қиыншылықтардың алдын алу бойынша 5-сынып оқушыларымен «Қырықаяқ», «Үйсіз қоян», «Тасбақа», «Бұзылған телефон» жаттығулары жүргізілді.4-сыныптардың орта буынға өтуіне дайындығы бойынша оқу себептілігін анықтаумақсатында «Талаптану, ниеттену сатысы» әдістемесі алынды.нәтижесі бойынша танымдық-13оқушы, әлеуметтік-18оқушы, танымдық- әлеуметтік 10оқушы анықталды. Дарынды оқушылармен жұмыс бойынша 7-11сынып оқушыларынан «ШТУР» тесті және танымдық процестерін дамыту бойынша  қызыл-қара Шульте кестесі жүргізілді.Оқушылардың өзара қарым-қатынасын анықтау диагностикасы бойынша 4-7сынып социометрия әдісі жүргізіліп, лидер және оқшауланған оқушылар анықталды.Оқшауланған оқушылармен топпен жұмыстар «Бүгінгі күннің оқушысы», «Ыстық орындық», «Ақтерек, көктерек» жаттығулары жүргізіліп, сынып жетекшісімен талданды. Кәсіби бағдар беру бойынша 9-сынып оқушыларымен ағарту жұмыстары «Мамандықтар  әлеміндегі бір күн» тақырыбында  пікір алмасу  сабағы жүргізілді. ҰБТға байланысты 11-сынып ата-аналарымен «Бала тәрбиесіндегі ата-ана» таұырыбында тренинг сабақ жүргізіліп кері байланыс жасалды.9-11сыныптармен ЖҚТБ,АҚТҚ ның алдын алу бойынша медбикемен біріккен  конференция өтті.Слайд бойынша оқушыларға ЖҚТБ,АҚТҚ ның зияндылығы туралы ақпараттар берді.

Тіркеу кітабы бойынша 47адам тіркелді, 9-ата-ана, 24 оқушы,14-мұғалім, топтық жұмыстарды тіркеу кітабы бойынша 34топтық жұмыстар тіркелді. «Сенім жәшігі» бойыншаоқушыдан   1хат түсті. Хат бойынша жеке жұмыстар жүргізіліп, кеңестер берілді. Қазіргі уақытта оқушы қалыпты жағдайда.